Як відправляти предмети мистецтва зарубіжних країн, щоб їх повертала пошта?

Компанія АртДом займається логістикою у світі мистецтва вже понад 7 років і ми іноді помічаємо проблеми з доставкою посилок, вантажу. У цій статті ми поділимося інформацією, щоб ви могли уникнути проблем з доставкою картин, скульптур за кордон.
Арт Дім регулярно робить упаковку і допомагає художникам з доставкою їхніх творів мистецтва по всьому світу. Частий вибір художників - доставка поштовим оператором Укрпошта. Вони працюють уже понад 70 років, у них контракти на доставку в понад 240 країн світу і у них доступні тарифи. Головне під час відправлення Укрпоштою - зробити максимально якісне та практичне пакування.
Як відбувається процес відправлення картини за кордон?
- Отримати документ, що картина, скульптура не є культурною спадщиною українського народу
Художник замовляє дозвіл на вивезення картини за кордон, передає нам фотографію лицьового боку картини та її опис. АртДом замовляє цей документ у державних експертів і потім кріпить його на коробку.
- Виготовити коробку для транспортування
Ми отримуємо від замовника точні розміри, кількість предметів, які потрібно упакувати і доставити. Майстри АртДом розраховують варіанти пакування та їхню вартість. Для невеликих картин, як правило, виготовляємо укріплені картонні коробки (вони міцні, легкі та недорогі в доставці) або робимо ящики з ДВП, фанери, OSB-плит (вони дуже міцні, для надтендітних предметів, важкі та дорогі за тарифом доставки).
- Оплата тарифу перевезення, доставки за кордон
Ми відправляємо картину за вказаними замовником реквізитами і передаємо трекномер, сайт для відстеження посилки в реальному часі.
Чому посилка може повернутися?
Компанія АртДом займається відправленням предметів мистецтва за кордон. Але не може отримати ці предмети замість одержувачів за кордоном. Для того, щоб одержувач отримав посилку - йому потрібно бути вдома або забезпечити отримання посилки. Зрозуміло, що у світі понад 250 країн, понад 8 млрд людей і всі вони не можуть постійно сидіти вдома, щоб отримати посилку від кур'єра. Тому, в кожній країні діють правила вручення посилок, якщо одержувач не вдома. Часті варіант доставки:

-залишити посилку під дверима
Часта практика для поштових служб США (USPS, UPS, DHL, Meest, FedEx) - кур'єр дзвонить у дверний дзвінок, чекає 10-30 секунд, потім залишає коробку під дверима і йде. Якщо доплатити за повідомлення про вручення - кур'єр дочекається, доки хтось відчинить двері і попросить розписатися в бланку про отримання посилки.

-передати посилку за адресою, але не одержувачу
Не завжди одержувач посилки буває вдома - поїхав відвозити дітей до школи, поїхати провідати брата в лікарні, поїхав на робочу нараду тощо. У цьому випадком кур'єрам дозволено залишити посилки за адресою і дозволити розписатися про її отримання іншим особам - близьким, родичам (дружині, брату, мамі, бабусі, няньці тощо).

-залишити посилку сусідам
Часті випадки в США, Канаді, країнах Європи коли за адресою нікого немає вдома. У таких випадках часто посилку залишають сусідам. Наприклад, якщо коробка громіздка, велика, важка, кур'єри не охоче відносять її назад у кузов машини. Легше віднести цю коробку сусідам і попросити їх передати одержувачу, коли той буде вдома.

-залишити у дверях, поштовій скриньці повідомлення "Кур'єр був за вашою адресою, але вас не було вдома. Прийдіть на найближче відділення пошти і заберіть посилку самі"
Якщо посилка дуже велика, важка кур'єри неохоче їх доставляють і можуть залишити таке сповіщення. Або ж дійсно, вони привезти посилку і нікого не було вдома. Також, такі сповіщення залишають, коли одержувачу потрібно заповнити митну декларацію та сплатити митний збір. У цьому випадку одержувачу потрібно встигнути забрати посилку в 30-денний термін. Згідно з міжнародними правилами - посилка зберігається на відділенні місяць, щоб дати одержувачу можливість забрати її самостійно.

Якщо кур'єрне зміг доставити одержувачу посилку, одержувач не забрав посилку на найближчому відділенні пошти протягом 30 днів - то за міжнародними правилами посилка повертається назад відправнику.
Тому під час відправлення за кордон будьте уважні. Слідкуйте за трекінгом посилки і сповіщайте одержувача, щоб він був готовий отримати, зміг забрати посилку. Якщо сповістити одержувача заздалегідь - він сповістить близьких, рідних, щоб вони теж змогли отримати посилку. А якщо нікого не буде вдома - у нього буде 30 днів, щоб забрати посилку на найближчому відділенні пошти.
Є питання? Потрібна допомога в доставці предметів мистецтва за кордон? Звертайтеся в компанію АртДом. Ми з радістю проконсультуємо і допоможемо вибрати найкращий варіант логістики.
Слідкуйте за нами в соціальних мережах:
- АртДом у Інстраграм
- АртДом у Фейсбук
- АртДом на Youtube
Інші наші послуги:
- документ (дозвіл) для вивезення картини за кордон
- картонні коробки для доставки картин
- міжнародна доставка картин
- виготовлення укріплених ящиків із ДВП.