Як відправляти предмети мистецтва зарубіжних країн, щоб їх повертала пошта?

Компанія АртДом займається логістикою у світі мистецтва вже понад 7 років і ми іноді помічаємо проблеми з доставкою посилок, вантажу. У цій статті ми поділимося інформацією, щоб ви могли уникнути проблем з доставкою картин, скульптур за кордон. 

Арт Дім регулярно робить упаковку і допомагає художникам з доставкою їхніх творів мистецтва по всьому світу. Частий вибір художників - доставка поштовим оператором Укрпошта. Вони працюють уже понад 70 років, у них контракти на доставку в понад 240 країн світу і у них доступні тарифи. Головне під час відправлення Укрпоштою - зробити максимально якісне та практичне пакування.

Як відбувається процес відправлення картини за кордон?

  • Отримати документ, що картина, скульптура не є культурною спадщиною українського народу

Художник замовляє дозвіл на вивезення картини за кордон, передає нам фотографію лицьового боку картини та її опис. АртДом замовляє цей документ у державних експертів і потім кріпить його на коробку.

Ми отримуємо від замовника точні розміри, кількість предметів, які потрібно упакувати і доставити. Майстри АртДом розраховують варіанти пакування та їхню вартість. Для невеликих картин, як правило, виготовляємо укріплені картонні коробки (вони міцні, легкі та недорогі в доставці) або робимо ящики з ДВП, фанери, OSB-плит (вони дуже міцні, для надтендітних предметів, важкі та дорогі за тарифом доставки).

Ми відправляємо картину за вказаними замовником реквізитами і передаємо трекномер, сайт для відстеження посилки в реальному часі.

Чому посилка може повернутися?

Компанія АртДом займається відправленням предметів мистецтва за кордон. Але не може отримати ці предмети замість одержувачів за кордоном. Для того, щоб одержувач отримав посилку - йому потрібно бути вдома або забезпечити отримання посилки. Зрозуміло, що у світі понад 250 країн, понад 8 млрд людей і всі вони не можуть постійно сидіти вдома, щоб отримати посилку від кур'єра. Тому, в кожній країні діють правила вручення посилок, якщо одержувач не вдома. Часті варіант доставки:

доставка посилок за адресою за кордоном

-залишити посилку під дверима

Часта практика для поштових служб США (USPS, UPS, DHL, Meest, FedEx) - кур'єр дзвонить у дверний дзвінок, чекає 10-30 секунд, потім залишає коробку під дверима і йде. Якщо доплатити за повідомлення про вручення - кур'єр дочекається, доки хтось відчинить двері і попросить розписатися в бланку про отримання посилки.

кур'єрська міжнародна доставка предметів мистецтва

-передати посилку за адресою, але не одержувачу

Не завжди одержувач посилки буває вдома - поїхав відвозити дітей до школи, поїхати провідати брата в лікарні, поїхав на робочу нараду тощо. У цьому випадком кур'єрам дозволено залишити посилки за адресою і дозволити розписатися про її отримання іншим особам - близьким, родичам (дружині, брату, мамі, бабусі, няньці тощо).


доставка картин за кордон

-залишити посилку сусідам

Часті випадки в США, Канаді, країнах Європи коли за адресою нікого немає вдома. У таких випадках часто посилку залишають сусідам. Наприклад, якщо коробка громіздка, велика, важка, кур'єри не охоче відносять її назад у кузов машини. Легше віднести цю коробку сусідам і попросити їх передати одержувачу, коли той буде вдома.


доставка картин кур'єром у сша

-залишити у дверях, поштовій скриньці повідомлення "Кур'єр був за вашою адресою, але вас не було вдома. Прийдіть на найближче відділення пошти і заберіть посилку самі"

Якщо посилка дуже велика, важка кур'єри неохоче їх доставляють і можуть залишити таке сповіщення. Або ж дійсно, вони привезти посилку і нікого не було вдома. Також, такі сповіщення залишають, коли одержувачу потрібно заповнити митну декларацію та сплатити митний збір. У цьому випадку одержувачу потрібно встигнути забрати посилку в 30-денний термін. Згідно з міжнародними правилами - посилка зберігається на відділенні місяць, щоб дати одержувачу можливість забрати її самостійно.

коробка для доставка картин за кордон
На цій фотографії коробка нашої майстерні, яку було відправлено за кордон. Але одержувач не забрав її і вона була доставлена назад нам як відправнику. Хоч у коробки побитий вигляд - вміст повністю зберігся в цілісності


Якщо кур'єрне зміг доставити одержувачу посилку, одержувач не забрав посилку на найближчому відділенні пошти протягом 30 днів - то за міжнародними правилами посилка повертається назад відправнику.

Тому під час відправлення за кордон будьте уважні. Слідкуйте за трекінгом посилки і сповіщайте одержувача, щоб він був готовий отримати, зміг забрати посилку. Якщо сповістити одержувача заздалегідь - він сповістить близьких, рідних, щоб вони теж змогли отримати посилку. А якщо нікого не буде вдома - у нього буде 30 днів, щоб забрати посилку на найближчому відділенні пошти.

Є питання? Потрібна допомога в доставці предметів мистецтва за кордон? Звертайтеся в компанію АртДом. Ми з радістю проконсультуємо і допоможемо вибрати найкращий варіант логістики.

Слідкуйте за нами в соціальних мережах:


Інші наші послуги: