Інструкція: як продавати предмети мистецтва на Saatchi Art

інструкція як створювати картинки в галереї саатчі арт

Продаж предметів мистецтва — це складне заняття, яке вимагає великих витрат часу та енергії, як і будь-який інший товар. У випадку ж картин і скульптур є кілька важливих особливостей: важливо якісно представити продукт і знайти свою аудиторію. Одним із провідних сайтів із продажу предметів мистецтва в усьому світі є Saatchi Art.

Раніше ми опублікували статтю, в якій детально описували процес реєстрації на платформі SaatchiArt. У цій статті ми покроково опишемо процес створення товару. 

Створення товарів на сайті Saatchi Art

Заповнення інформації на цій платформі має бути англійською мовою. Перевіряйте коректність введених даних, оскільки в разі невідповідності — адміністрація може заморозити або деактивувати акаунт. Перегляньте розміри, вагу та ціну товару перед публікацією.

Крок 1: Назва та фотографії

створення назви товару на saatchiart

1.1) Заходьте в кабінет користувача та натисніть велику кнопку "Add New Artwork".

1.2) Назва товару має бути не більше ніж 65 символів.

1.3) Запорука успішної публікації та підвищення ймовірності продажу — хороша, точна назва. Тут необхідно дотримуватися тонкої грані — назва має бути унікальною, але водночас такою, щоб її можна було легко запам'ятати.

1.4) Пошукові системи, наприклад, Google, також індексують опубліковані на Saatchi Art товари. Тому можна в назві дописати іменник (наприклад, "painting", "sculpture", "graphics", "drawing", "imprint", "etching" тощо), техніку створення (наприклад, "oil painting", "acrylic painting" тощо). У готовому вигляді у вас вийде: "Sunset in moutains, oil painting".

1.5) Найважливіший пункт — ФОТОГРАФІЇ. 

Користувач на іншому кінці світу повинен побачити фотографії та ухвалити рішення: подобається чи не подобається йому ця картина? чи добре вона виглядатиме в його інтер'єрі? чи якісно виконана картина? які її розміри? в яких кольорах і тонах написана картина? У вас може не бути опису або він може бути погано складений, але фотографії мають бути максимальної якості.

завантаження фотографій на платформі саатчіарт

Виставте бічне світло з лицьового боку картини або сфотографуйте на вулиці. Вуличне освітлення — найкраще, воно органічне, природне і здатне розкрити максимальний потенціал світла і кольору. На платформі Saatchi Art можна завантажити лише 6 фотографій. Відео не передбачено. Тому, при відборі фотографій, виберіть найкращі:

— перша фотографія — це загальний план, лицьова сторона, на білому тлі (або взагалі без фону, тоді файл має бути у форматі PNG);

— з другої по п'яту фотографію рекомендуємо завантажити фотографії, які допоможуть розгледіти підпис, захисні знаки, сюжет, мазки, фактуру полотна, фарби (у випадку скульптур — також мають бути фотографії клейма);

— останньою фотографією рекомендуємо завантажити тильну сторону картини (скульптури). У випадку картин користувачеві потрібно бачити якість продукту. Наприклад, високий рівень професіоналізму — це коли скоби полотна забиті не в торець підрамника, а з тильного боку. Продемонструйте всі переваги вашої картини, оскільки конкуренція дуже висока — покажіть фактурний мазок, гру кольорів і фарб. Таким чином ви підкреслите високий рівень виконання твору мистецтва. Також можете сфотографувати картину на мольберті, в майстерні або тримаючи її в руках, це передасть масштаб картини, краще її представить та передасть атмосферу мистецтва.

Під фотографією є поле "підпис", у якому ви можете описати вміст фотографії, що спростить її розуміння користувачами.


Крок 2: Опис — категорія, стиль, розміри, ключові слова

Важливий етап, не складний, просто потрібно витратити час на правильне заповнення всієї інформації.

заповнення даних товару на сайті саатчі арт

Особливу увагу слід приділити ключовим словам (пункт 4) і опису (пункт 5).

Пункт 4. На платформі Saatchi Art допустимо 12 ключів, довжина кожного не може перевищувати 20 символів. При підборі ключових запитів відштовхуйтеся від популярних пошукових запитів, які дійсно можуть привести користувача до вашого товару. Якщо картина зображує гірський пейзаж, не потрібно прописувати ключ "folk art", тому що в такому випадку відповідності не буде, і отже ви витратите ключ, який міг би наблизити до швидкого продажу.

Пункт 5. На сайті Saatchi Art опис товару не може перевищувати 1000 символів. Цього мало, тому постарайтеся прописати лише важливі деталі — опишіть, як вам прийшла ідея намалювати такий сюжет, опишіть саму місцевість (де вона знаходиться, якщо це пейзаж), техніку створення, підкресліть оригінальність, складність і концептуальність картини, щоб краще виділити її на тлі мільйона інших картин. Використовуйте якісний переклад, щоб користувачі правильно зрозуміли всі ваші задуми.

Крок 3: Ціна предмета мистецтва для продажу


Далі вам потрібно буде вказати характеристики предмета (на підрамнику картина чи ні, чи оформлена в раму), вагу предмета в упакованому вигляді, вартість.

Для прикладу, середня вага картини 60 х 80 см без рами в картонній коробці 6-8 кг.

прописуємо ціну з урахуванням вартості доставки та комісії saatchi art

Важливий момент у цьому кроці — ціна, це вартість вашої картини (скульптури), за яку ви готові продати. Але уважно стежте за сумою комісії, яка становить 40%. Тобто, поставивши ціну 800$ (пункт 1), ви отримаєте 480$ (пункт 2). На сайті Saatchi Art може бути вказана ціна на цю картину 2000$ (пункт 3), тому що сюди ще включена доставка в США. Тому правильно розраховуйте ціну, щоб ви точно отримали бажаний заробіток і не були в збитку.

Заключний етап — публікація

На останньому етапі система запропонує вам продавати принти вашої картини (малюнка, відбитка). Не всі користувачі можуть дозволити собі купити картину за 800-1600-10'000$. Тому такі платформи пропонують замовити точну копію, яка буде надрукована на полотні. Якщо у вас дуже якісні фотографії, цікавий, концептуальний сюжет — ви можете заробляти на продажу тиражних копій принтів з вашого оригіналу. 

Потім усе, що вам залишиться зробити, — це натиснути кнопку "Publish". Уважно все перевірте: всі деталі — розміри, вагу, ціну, чи всі фотографії завантажилися. 

Продаж предметів мистецтва — справа не швидка. Тому рекомендуємо не чекати продажів у короткі терміни, не опускати руки та продовжувати публікувати інші роботи.

Якщо у вас виникли складнощі, потрібна допомога — зверніться до Центру допомоги Saatchi Art, заповнивши просту онлайн-форму.


Більше цікавих і корисних новин у наших соцмережах:

Instagram

Facebook

Youtube

Tiktok