Як правильно заповнювати митну декларацію при відправленні предметів мистецтва?
Часте питання для художників, галеристів та колекціонерів – як доставити, перевезти предмети мистецтва за кордон? При переїзді через митні пункти, ви повинні заповнити митну декларацію, в якій потрібно перерахувати товари, речі, їх кількість та вартість.
Перетин кордону з предметами мистецтва самому (особисто, на своїй машині)
Заповнюючи митну декларацію, ви повинні вказувати тільки достовірні дані. Вказуйте предмети, які перевозите, їх вартість та кількість так, щоб ви потім могли підтвердити все зазначене документально. У цей момент ви проходите процедуру "замитнення". Після прибуття в країну перебування ви повинні відвідати митний пункт і зробити "розмитнення". Якщо ваші речі, товари, їх кількість та вартість підлягають сплаті митних зборів - ви отримаєте рахунок, після оплати якого ви зможете спокійно користуватися вашими речами, товарами.
Кожен випадок є індивідуальним, тому щоб корректно розібратися з вашою ситуацією потрібна консультація з митним брокером. Зателефонуйте нам і ми допоможемо пройти процедуру доставки предметів мистецтва +380632478102, напишіть нам в Telegram або в Viber.
Відправка предметів мистецтва поштою
Частий вид посилок, якими користуються наші відправники - "Подарунок" та "Інше" (продаж, пересилання особистих речей).
Вибираючи вид відправки "Подарунок" ви полегшуєте одержувачу процес отримання посилки. У такому разі ви не можете покласти в посилку документи про продаж (рахунок-фактуру, фіскальний чек, invoice та інше), адже це подарунок. Процес доставки може зайняти 10-15 днів, а митні процедури можуть затримати доставку ще на 5-30 днів. Якщо подарунок оцінено до 50$, то у більшості країн він звільняється від сплати митних зборів.
Вибираючи вид відправки "Інше" ви повинні уточнити у митній декларації, що це "надсилання особистих речей одержувача" або, наприклад, "надсилання проданого предмета покупцю". В останньому випадку потрібно буде додати до декларації підтверджуючі документи - рахунок-фактуру, фіскальний чек, invoice, договір купівлі-продажу. Так ви можете показати оціночну вартість посилки та підтвердити факт продажу, сплати податків від продажу.
Як швидко та недорого доставити посилку за кордон?
Популярний спосіб пересилання митців (картин, скульптур) з України за кордон - відправка прискореною доставкою EMS від Укрпошти. Терміни доставки в США займають 12-20 днів, до Великобританії (Англія) - 10-20 днів, країни Європи (Франція, Німеччина, Іспанія, Бельгія, Італія, Австрія та ін.) - 14-22 днів.
Щодо приємних моментів від Укрпошти – на доставку посилок до Польщі сьогодні діє знижка –70%, до Німеччини –60%. В інші країни - в Укрпошті цілком доступні тарифи на доставку.
Як правильно заповнювати митну декларацію?
Правильно вказані ваші реквізити як відправника дозволять поштовим службам повернути посилку Вам, якщо її не отримав. Наприклад, ваш одержувач потрапив до лікарні або більше місяця поштова служба не може зв'язатися з ним. Ваші реквізити дозволять поштою зв'язатися з вами для уточнення питань.
Коректні реквізити одержувача, у тому числі номер телефону та email, дозволять поштовим службам не втратити посилку та повідомити одержувача про наближення посилки до його адреси. Тоді одержувач буде вдома і отримав посилку одразу з рук кур'єра.
Найважливіша частина митної декларації – опис. Саме сюди ретельно дивляться представники митних служб. Тут Ви можете вказати деталі посилки англійською мовою - ПІБ художника, назва твору мистецтва, розміри та оцінну вартість в грн та $ (для Європи - €). Обов'язково поставити галочку у графі "Подарунок", "Документи" чи "Інше".
Звертайтесь до фахівців галереї АртДом, ми безкоштовно проконсультуємо та допоможемо у
- заповненні митної декларації,
- відправці, перевезенні предметів мистецтва
- отриманні дозволу на вивезення предметів мистецтва.
Телефонуйте нам за телефоном +380632478102